Tapaus sukka

Aamu:

- Sullon edelleen noi eiliset vaatteet tossa sohvalla! Nyt viet ne pyykkiin!
- No veinhän mä yhen.
- Mutta tossa ne sohvalla on edelleen.
- Mutta veinhän mä yhen.
- Niiii-in, mutta tossa sohvalla ne edelleen on ne sun eiliset vaatteet.
- Mä en ymmärrä, mitä sä yrität mulle sanoa.
- (AAAAAARGGGGHHHH) Sitä, että nää sun eiliset vaatteet on tässä sohvalla. Tässä. Näetkö. Tässä. Sä et ole vienyt sun eilisiä vaatteita pyykkiin.
- Mut mä vein yhden sukan.
- (AAAAAAAAARRRRRRGGGGGGHHHHHHH) Joo, mut sun molemmat sukat on edelleen tässä. Kuten nää muutkin vaatteet.

Hetken kuluttua vaatteet on pois sohvalta, paitsi yksi sukka lojuu käsinojalla.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Eläköön itsekeskeiset opettajaopiskelijat

Määrittämätön sopeutumishäiriö, somatisaatiotaipumus ja muita mukavia leimoja

Opettajat paskakuskeina